Thanksgiving

Det har varit en jättetrevlig dag! Jag har träffat massor med nya, gulliga, trevliga och varmhjärtade männsikor. Jag har haft en kul eftermiddag/kväll. Vet inte hur många vi var, vi var väl ca 22 pers. Så var det en lite äldre kvinna (alltså inte gammal men i alla fall över medelålders) som satt och pratade massa med mig, jättesöt. Och hon tyckte jag hade, hmm, vad var det hon sa, typ fina drag och jag var så söt och så och hon gillade mig, hon hade känt det direkt då hon träffade mig, att hon kände sig varm om mig eller något! Kul!
Åt massa gott! Först lite grönsaker som man kunde dippa i någon sås, och sen maten. Bla, sweetpotatoes, potatismos, nå annat grejs, buscuits, kalkon, vi hade en typ grillad och en friterad. Jättemums!
Haha. Innan vi skulle äta och innan vi skulle be så hade vi samlats tillsammans och så carol skriker typ ut Har alla träffat Frida?! Och så sa hon att jag är en ny familjemedlem... Hon är min nya, dotter. Jag har adopterat henne. Haha. ja..
Till efterrätt hade vi chokladtårta, äppelpaj, pumpapaj, pecanpaj/tårta och cheesecake. Massa gott!
Och så spelade jag även lite Rock Band, det var kul! Jättelängesedan jag gjorde det! Var lite ringrostig ;-)


Litegranna av det som vi käkade :-)


Tror vi (nästan) alla ska åka till Mexico i några timmar på lördag :-)
I april blir det Costa Rica i en vecka. Det ser jag fram emot!
Tyvärr blir det inget Hawaii. Anledningen till att vi skulle dit var ju för att Johns typ syster eller i alla fall släkting skulle gå ut skolan men nu har det blivit ändrat så hon gör det nästa år i stället. Så det var ju lite synd.

Det blir bara jobbigare och jobbigare att vara ifrån mina förra barn. Jag saknar dem så oerhört mycket. Det känns nästan värre nu än då det var dags för mig att åka därifrån. Eller inte jämt men ibland kommer det stunder då det gör ont i mig och jag vill bara krama om dem och rå om dem! Jag vill träffa dem nu, nu på en gång! Åh.. Pluttisarna. Måste hälsa på!

Funderar på en snabbdusch och lite Greys Anatomy. Låter som en bra idé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0