Manga teckningar





I går hade jag en rita-dag tror jag! Eller rita-kväll rättare sagt. Satt i soffan hela kvällen och ritade, skönt när man är på det humöret! Men jag vet inte vad som tog åt mig då jag ville rita manga gubbar?! Har aldrig gjort det förut men så såg jag nå bilder och bestämde mig för att måla några manga ögpn vilket resulterade i ansikten vilket resulterade i det här!
Det är ju typ jättekul att måla manga. Jag vet inte varför men jag är mycket mer för att måla sånt här som inte är "riktigt", jag är mycket bättre på det än att måla riktiga ansikten. Jag kan ju om jag vill men.. ja.. ;-)
Carol och John tyckte det var jättebra. Haha, jag tror de tror att rita är ett jättestort intresse jag har, som jag har hållt på med hela livet liksom. Carol tyckte att jag skulle passa att jobba inom design och John sa att jag en riktig konstnär och skulle kunna jobba på Disney. Haha. Jag säger då det! Pinsamt. När de kommenterade mina teckningar blev rummet helt plötsligt flera grader varmare än det varit några sekunder tidigare ;-)

I morgon åker jag till min Darling Nathalie! Får se vad vi hittar på för bus under dagen. På kvällen blir det i alla fall utgång i Hollywood! I alla fall som vi har tänkt. "Tyvärr" så får det bli en lugn kväll för mig eftersom jag måste köra så vi kommer hem sedan. Men det kommer nog att bli kul i alla fall. Det blir vad man gör det till, eller hur är det man brukar säga?! :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Frida du är grym på att teckna!!!! Du skulle kunna gå hur långt som helst med det om Du vill:)) KRAAAM

2009-11-07 @ 10:54:17
Postat av: kenka

Gud va ballt! Jag vill också kunna rita ju! :O

2009-11-07 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0