Grattis Faster

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FASTER EVA!!! :-)


Så helgen då... Jag tog bilen upp till Nathalie på lördagen! Vi satte igång att färga hennes hår. Men "vi" menar jag då att jag färgade och och hon blev färgad ;-) Det var kul. Färgade underhåret mörkbrunt och överhåret blont. Första gången jag färgade håret i två olika färger och blont dessutom. Sedan fick jag även äran att fixa frillan på henne. Jag gillade resultatet, faktiskt. Bild kommer :-D
Sedan så drog vi ut och käkade hamburgare till middag på ett ställe som heter The Counter. Man får "bygga" sin egen hamburgare. Välja vilket kött och hur stor man vill ha den och vad man vill ha för bröd, om man vill ha bröd. Pålägg och dressing och så. Det var helgott!
Sedan åkte vi tillbaka till Nathalie och gjorde oss redo för kvällen och vid nio rullade vi in mot Hollywood! Och eftersom jag var föraren så fick det bli en lugn kväll. Jag hade kul med min Darling, även fast själva klubben inte var den bästa jag varit på. Musiken var inte så mycket att hurra för och när det väl var en bra låt så vart alltid nästa låt dålig.
Och så vart vi intervjuade av nån online-TV om vi har tagit droger, om skolgång, pengar och om man är hälsosam, typ.
Kvällen gick väldigt långsamt, vet inte hur många gånger vi kollade på klockan och varje gång ba "åh det har bara gått typ 25 minuter sen sist vi kollade". Haha.
Till slut bestämde vi oss i alla fall för att åka hem fast först behövde vi ju såklart nattkäk. Kyckling och nå friterade kanelgrejer för mig, mumma! Sedan kom vi till den där delen då föraren i drive in kön hade somnat... Haha.

I går tog vi oss en lång sovmorgon. Vaknade tjugo över elva och vart väldigt förvånad då jag såg klockan. Usch, gillar inte att sova för länge. Vill inte att dagen ska gå bort på sova, även fast det är jätteskönt! Och trots att jag fortfarande var supertrött och hade kunnat somna om utan nå problem om jag itne vetat vad klockan var så drog vi oss upp ur sängen i alla fall. Glodde ltie på TV, kikade datorn och åt frulle och sedan åkte vi iväg till en galeria.
Köpte mig en söt klänning på Old Navy och så en parfym och en "sprut parfymlotion" på Victoria's Secret. Luktar sååå gott! Men snopet nog såg jag då jag kom hem att parfymen var i pulverform! Man liksom sprutar/puffar ut pulvret. Hehe.
Sedan så gick vi en sväng på IKEA, kändes precis som vilket svensk Ikea som helst. Och så stannade vi och käkade en tidig middag som som sagt bestod av svenska köttbullar och var svingott!
Efter det blev det hemfärd och jag var så himla trött! Ville bara kom hem så det var skönt när jag väl gjorde det! Och nu har alltså ännu en ny vecka börjat och min mage börjar tycka att det är dags för lunch...

Men först lite bilder!





Vad tycks om Nathalies hår?? :-D










Kommentarer
Postat av: nathalie

klänningen blev ju superbra :)

2009-11-10 @ 00:06:39
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: Sanne

Ååå! Jag har alltid (läs 4år, kanske) velat ha en sån där parfym man trycker på en, ja en sån där grej x)

2009-11-10 @ 15:52:39
Postat av: frida

En puffparfym :D lite skumt bara att det är pulver ochinte vätska :P

2009-11-10 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0