En liten update

En toppen helg har det varit minsann! Men jag återkommer mer om den i morgon för nu är jag för trött! Det känns som klockan ska vara närmare elva men den är bara strax innan tio! Skönt!

Det bästa var: "Tänk om man skulle bli instängd där... Vad rädd jag skulle bli då!" -Nathalie, 21 år! ;-)

En annan lite kul sak var efter vi hade käkat nattkäk så var vi fast i parkeringsrutan pga. en bilkö som skulle ha drive thru mat... Det är nu det roliga kommer, bilen som står näst på tur bara står där. Och då visar det sig alltså att föraren har somnat!!! Haha herregud! Ofta man somnar i drive in bilkön?! 

Kan väl i alla fall bjuppa på en bild från i helgen:




Eller kanske två:


Bara för att visa att jag och Nathalie besökte IKEA i dag för första gången sedan vi kom hit till staterna! Och vi käkade svenska köttbullar med potatismos och lingonsylt!!! Så superdupergott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0