Frida säger till ;-)

Loggade in för att jag ville skriva något. Men vad var det nu? Glömde bort det i samma sekund som skrivrutan öppnades...
I alla fall så tänkte jag berätta att den lugna sköna dagen avbröts då vi skulle åka till Kaleos träning då pojkarna började bråka. Kaleo blev arg för att Kainoa inte ville att hans lillebror skulle stoppa sina kyrkoböcker i hans ryggsäck och Kaleo ville inte ta med sig en egen ryggsäck. Och Kaleo blev ledsen och Kainoa knuffade ner Kaleos böcker på bilgolvet. Tror jag sa till dem två eller tre gånger men de fortsatte bråka med varandra. Så då fick jag dra till ett hot som lydde: om ni inte slutar så kommer jag berätta för era föräldrar att ni bråkar väldigt mycket (om ni är nyfiken på hur jag sa det till dem så lät det väl ungefär så här: if you don't stop fighting I'm gonna tell your parents that you're fighting, a lot). Och vilken effekt det hade. Haha. Blev knäpptyst med en gång och sedan sa de inte ett knyst på hela bilresan till träningen som tar ca 15-20 minuter.
Efter träningen var allt tack och lov som vanligt och vi åkte till The Refinery, där vi äter innan pojkarna börjar. God pasta som vanligt!

Jag har fortfarande inte lyckats komma på vad jag ville säga. Kanske var det inget speciellt. Eller jag vet med all säkerhet att det inte var något speciellt men ändå..

Hur som helst blev ännu en bok utläsen i kväll: Vinbär och Vedmod. Var ganska skeptisk till den i början men det visade sig vara rätt bra. Antar att det kändes svårt att påbörja en ny bok efter Twilight böckerna, speciellt en bok som utspelar sig i Östersund. Hur bra känns det som den ska vara då? Men den var faktiskt helt OK!

Klockan börjar ticka iväg ser jag, men jag ska nog försöka måla klart en mangafigur först innan jag lägger mig, som jag påbörjade idag!

Till sist vill jag bara säga att i morgon fyller min älskade lilla lillebror år! Tre hela år. Åh vad jag önskar att jag hade kunnat få vara där och fira med honom! :'-( Han blir ju så stor nu när jag är borta! Min lilla sötprutt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0