Fritid

Oj vad en kväll kan förändras på bara någon minut. Sist jag skrev kände jag mig ganska rastlös och uttråkad. Sen så var det middag. Jag tror inte John tänkte på att jag och pojkarna åt vid kyrkan idag. Hur som helst så åt vi och hade trevligt och trevligare blev det med vin halvt efteråt (när vi nästan ätit upp maten). Eftersom John inte direkt dricker alkohol så var det bara jag och Carol som drack, var ett rätt gott vitt vin!
Blev i alla fall en trevlig kväll. Jag som hade sett framför mig att jag skulle måsta behöva dra ut tiden genom att se på en film eller dylikt tills läggdags bara för att jag inte hade något att göra. Hux flux så är det typ läggdags. Börjar känna mig lite skönt trött, måste vara vinet. Så man kanske ska ta och krypa till kojs redan nu, trots att klockan bara är strax efter tio? Har blivit rätt sent de senaste dagarna så det blir nog bra att lägga sig tidigt i kväll.
Jag tror jag har för mycket fritid... Vad tror ni? Jag måste ta och göra något! I dag satt jag typ de senaste 1-2 timmarna och i princip väntade på att börja jobba igen, typ längtade för att jag skulle göra något. Och så i kväll hade jag inget att göra heller. Datorn går jättefort att kolla igenom eftersom det mesta kollar jag under dagen så det är inte så mycket nytt på kvällen och alla där hemma sover så sött då ändå.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Blir kanske "bättre" nästa år om jag ska börja "plugga" några timmar några dagar i veckan. Med "bättre" menar jag inte att det är dåligt nu för jag har det i princip så bra jag kan ha det! Utan det är bara att jag börjar känna mig lite göralös till och från!
Kan ju ta mig ut och kolla i affärer och så men jag vill inte slösa pengar så då försöker jag hålla mig ifrån det. Och så håller jag mig igång en stund på morgonen efter att jag lämnat pojkarna på skolan, så träna är inte direkt något alternativ heller (eftersom jag typ redan gör det).
Hmm... Nåja. Jag klagar inte, det är inte det. Jag gillar det som jag har det. Jag bara funderar lite på vad jag ska sysslesätta mig med under min fritid ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0