Godmorgon Sverige

"New Moon" var ju som trott jättebra! :-D Fast sjävklart är ju boken mycket bättre men den var bra!
Helt cray också! Man hade satt ut en skylt en liten bit ifrån bion där det stod att om man var här för att se New Moon kl.10 pm så skulle man vänta där. Och kön var lååång! Jag fattar egentligen inte, det är ju bara en film! Ändå är jag en av alla dom som var där och ville se den! Jag var lite orolig för att inte få så bra platser och att vi skulle måsta strö ut så, så vi inte kunde sitta bredvis varandra. För trots att man har förköpt en biobiljett betydet inte det att du är garanterad en plats, utan du är bara garanterad att komma in i själva bio. Om jag fattade det rätt när vi frågade en tjej som jobbar där. Men vi hade tur att kunna välja var vi ville sitta  så vi fick bra platser :-)

Nu börjar klockan närma sig två på natten här (11 på morgonen hemma i Sverige). Så det är nog dags för mig att krypa till kojs nu så jag är pigg och glad tills imorgon då jag ska träffa min pingla ;-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

nee.. det är vaccinet som gör att jag kan få en släng av flunsa symptom, men det är inte flunsan. haha

2009-11-21 @ 18:55:16
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0