IKEA Ikea ikea

Haha! Det där var roligt!
Bestämde mig för att jag kanske borde gå ner och säga hej till Carol och John innan jag skulle gå och lägga mig, kan ju inte vara hur osocial som helst. Så såg jag att de hade varit på IKEA, de hade lagt ut runda blå tallriksunderlägg på bordet och så sa hon att de hade varit där och köpt massa tallrikar och sånt. Fast de står i den trasiga diskmaskinen som vi inte var trasig förrän nu ikväll, tydligen. Vi har ju bara använt den till att låta disken stå och torka i den! Så jag tar mig en titt på dem, tallrikarna, i morgon!
Så visade John mig att de hade köpt lingonsylt och gräddsås. Och Ikeaköttbullar. Och även ett paket Ballerina och ett paket Singoalla. Så frågade han om jag kände mig som om jag var hemma.
Men så sa jag att den där såsen är så himla god! Så frågade han om jag visste vad det var för sås och om han skulle hålla för namnet på såsen om jag skulle veta vad det var då i alla fall. Så frågade han hur och jag tänkte säga liksom att det är en standardsås (kan man säga så?) i Sverige men först sa jag att jag vet vad det är för sås för att jag åt den förra helgen. Och jisses vad han bröt ut i skratt och Carol med och jag med. Haha. Var så kul, jag vet liksom inte vad det var som var så himla kul, men garvade gjorde han i alla fall.
Han sa i alla fall att nu kunde jag ha kalas med pojkarna ;-) Så nu har vi svenska köttbullar, gräddsås och lingonsylt. Yummy! :-D

Just ja! Vi (dom) kanske ska skaffa en hundvalp! Hur mysigt blir inte det?! Blir ju jag som kommer få ta hand om den under dagarna men det har jag inget emot! Jag har faktikst blivit tillfrågad om jag skulle ha något emot det och självklart nej svarade ju jag. Ska bli kul! Hoppas hoppas! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0