Juligt

Det var riktigt mumsigt med pepparkakor och julmust må jag säga! Men nu sitter jag här och är proppmätt! Åt en sen lunch (runt kvart över två) och sen så frågade Kaleo om han kunde ta sin julmust och då vart jag sugen på min med och smakade det så juligt och då kom jag ju på pepparkakorna som jag hade i garderoben på rummet så då tog jag ner ett paket. Smakade juvligt ;-)

Pojkarna lekte riktigt länge på lekparken efter skolan idag. Och medan jag satt där och väntade så kom grannen och frågade om jag ville sätta vid bordet där han och två andra satt. Så där satt vi och surrade ett tag, det var trevligt!
På vägen hem så var Kaleos klasskompis på andra sidan gatan om vårat hus s då kom han över och lekte ett tag med Kaleo.
Sedan blev det lite spela på Wii:et och nu gör vi inget speciellt. Kanske ta itu med lite läsning, för pojkarna alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0