Kul! :-D

Vet ni vad??
I morgon åker jag till LAS VEGAS med familjen!
Hur kul blir inte det??! Vi stannar på ett hotell över natten. Jag kommer att ska jobba på kvällen/natten då John och Carol ska gå och se en boxningsmatch och så ska de väl ut sedan och hänga med den filippinske boxaren som ska vara så bra. Jag har inget emot att hänga med grabbarna. Jag menar, så mycket annat kan jag inte göra eftersom jag inte är 21. Inte dricka och inte spela. Haha.
Det är väl inte helt bestämt vad vi ska hitta på en men det verkar som om det blir ett "nöjesfält" där de har en del attraktioner. Ska nog bli kul!
Ska i alla fall bli kulit att se Las Vegas! Hihi!


För övrigt ligger jag på sängen proppmätt av marabou choklad, den "nya" med yoghurt hallon fyllning som jag fick med posten av Kenneth i dag! TACK! :-D Som jag har väntat. Trodde ju nästan att det kommit bort. Rätt god var den i alla fall, även fast den luktar lite illa! Funderar på att ta en bit till, trots den mätta magen ;-)

Klockan har börjat ticka i väg fast den är inte så mycket. Tjugo i elva, är det försent att dra igång en film? Njae, fast jag vet inte ens vilken film jag vill se.. Hmm.. Det lär väl visa sig. Ska ta och dra fram nå ombyte till turen i morgon och på söndag med!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0