Kul på lekparken

Eftersom Kainoa inte hade någon träning i dag hade vi massor med tid till att göra vad vi ville. Så först efter skolan gick vi till lekparken. Gud vad irriterad jag blev på några jämnåriga pojkar  i pojkarnas ålder som inte ville dela med sig av gungorna, finns bara två gunger. Jag var verkligen såååå nära på att gå och säga till dem! Men så tillslut gav de med sig..
Sedan gick vi hem och gjorde läxor och jag snodde ihop en pannkakssmet. När de gjort läxorna och läst en halvtimma åkte vi iväg till affären för jag skulle köpa fläsk/bacon till pannkakan.
När vi kom hem igen tog vi cyklarna och åkte till skolgården och spelade "handboll" och sen så lekte vi i klätterställning. de har värsta cray ruchkanorna. Så började det bli mörkt så då höll vi på gömma oss och skrämma varandra. Det var kul :-D
Sedan cyklade vi hem och jag stekte upp den tärnade baconklumpen och så skjutsade jag in pannkakan i ugnen. Bestämde mig alltså för att laga fläskpannkaka till middag, nu när vi har lingonsylt! det blev gott och familjen gillade det! Sedan käkade vi Singoalla till "efterrätt"!

I morgon har pojkarna kortdag och slutar kvart i ett vilket de kommer göra hela följande vecka för att det är konferrans-vecka!...

Förresten så åkte jag till Target i dag för att kika efter julklapar. Kom därifrån med världens skönaste kofta, åt mig själv :-D Och en annan present men det kan jag ju inte avslöja här!
Men koftan alltså, kunde inte stå emot den, tyget är bara såå mjukt! Mmm!



Så mjukt och skönt :-D

Kommentarer
Postat av: mamma

Åååå den ser verkligen supergosig ut:) KRAMKRAM

2009-11-13 @ 11:06:51
Postat av: Nathalie Eliasson

Nu har jag skickat iväg en intresseanmälan till culturalcare :) Den du! ^^,

2009-11-13 @ 15:10:50
URL: http://konkret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0