Men vad fasn...

Men alltså man blir ju less! Har jag inte suttit uppe nu i typ en - två timmar bara för att vänta på att bilderna på facebook ska laddas upp och så funkar det inte. Den bestämmer sig för att sluta funka när nästan alla bilder är uppladdade! Jag blir ju tokig! Den gjorde så först en gång och så bestämde jag mig för att prova igen och jag trodde det skulle funka för dne kom nästan enda fram, eller enda till slutet. Men icke!
Jag försöker i morgon igen istället, på ett annat sätt! Åh vad tokig jag blir! Gillar inte att behöva gå och lägga mig då jag känner mig irriterad, men jag är trött och klockan är för mycket för att jag ska orka försöka på nytt igen. Dumdumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0