Och ut flög tanden i bitar

Fy tusan vilken hemsk dröm jag hade i morse!!! Drömmar då man tappar tänderna måste vara de mest vidriga drömmarna?!
Jag drömde jag flög till Norge för att träffa Ailin. Dittills var allt lugnt. Sen var vi någonstans och jag kände hur det började trycka i framtänderna, både uppe och nere! De trycktes liksom utåt. Det gjorde så fruktansvärt ont! Och jag försökte förklara för Ailin, och det gick väl rätt bra men ack så svårt det var att prata. Det gjorde ju så förbaskat ont och jag vågade inte röra läpparna eller så för då skulle tändera åka ut! Och jag kunde inte stänga munnen heller. det gick bara inte. Och det gjorde ondare och ondare. Mina vänstra framtänder uppe och nere stod ut och helt plötsligt "flög" den översta tanden ut hur munnen i massa småbitar! Blödigt och slemmigt var det. Kan fatta vad hemskt??! Jag trodde att det berodde på att jag flygit och jag fått ett sådant tryck i tänderna.. Jag minns att det gjorde så ont och jag var så rädd och så verkligt så jag bad om att det bara skulle vara en dröm. Men i drömmen så var det ju ingen dröm. Och min undertand fortsatte värka! Sen kom Wenche (Ailins mamma) och jag visade henne att jag tappat min övertand och hade värsta gluggen men hon brydde sig inte, sa bara att så där blev det för henne varje gång hon flög fats med hennes naglar...
Usch, sån himla hemsk dröm. Serisöt, jag visste inte vad jag skulle ta mig till?!

På sista tiden har jag haft jättesvårt för att komma ihåg mina drömmar. Men i natt/i morse har jag kommit ihåg rätt många. Och bara sjuka drömmar dessutom. Men min tanddröm tog hem priset.

Kommentarer
Postat av: emma

Hejhej! Trivs du bra i Usa? jag är i Huntington beach och ska vara här tills slutet av december:) Vart bor du? :)

2009-11-02 @ 23:16:07
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0