Oj då...

Okey det där gick ju inte riktigt som planerat, att gå på Disneyland alltså... Kom dit bra och så, men självklart valde tanten i kön som vi stod i en extra titt på passet som skulle föreställa mitt... Hon tyckte inte att det såg ut som mig och det slutade med att en annan kille kom och tog det... Hejja!
Ringde Carol (det var hennes kort), hon sa att jag kunde åka till stranden i stället om jag ville. Så då åkte vi till Huntington Beach och var där en stund. På vägen till bilen köpte jag oss varsin goood milkshake! Gottit!

När vi kom hem stoppade jag tjockpannkakssmeten i ugnen och den är färdig nu och dens er i alla fall lyckad nu. Återstår att se hur den smakar, väntar bara på att Carol ska komma hem!
Haha och så kom John hem en sväng innan han skulle åka till sitt extra jobb, och då frågade han vad som hände idag med passet. Och att det hade hänt förut med. Han frågade om det avr en äldre som kollade passen och att nästa gång skulle jag kolla hur noga de kollar passen och gå till en ung, som vanligvis gör det snabbare utan att kolla nså noga och om de ser att det inte är samma person så kan de skratta och släppa in en ändå.
Jag ba, eh, nästa gång?

Dagen har i alla fall varit bra, bortsett från den där lilla dumma händelsen. Vi har spenderat rätt mycket tid i bilen och ja, det har varit en fin dag och den flöt på lättare än förväntat. Var ju nästan skönare än då pojkarna inte är i skolan!












Berättade jag igår förresten att vi såg massa delfiner? Det  gjorde vi i alla fall :-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag vill också åka till stranden och jobba!!!!

2009-11-03 @ 05:09:49
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: emma

okok, nej det vet jag inte:P Är det långt ifrån huntington beach? :)

2009-11-03 @ 07:46:48
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0