Onsdag

Onsdag och snart helg, blir en långhelg eftersom det ät Thanksgiving, även om jag eventuellt ska joba på lördag kväll men skönt :-)
Såg på TV:n nyss att en Thanksgiving middag innehåller ca 3000 kalorier!!! Vilket betyder att om man vill bränna alla dom kalorierna måste man gå 30 miles, vilket blir.. få se, måste räkna om.. 48 kilometer! Uhj...
På fredag öppnar affärerna löjligt tidigt! Vissa 3 och andra 5 på morgonen! och massor av reor! Vet inte om jag ska ut eller inte. Försöker ju att inte handla så mycket. Försöker spara pengar istället så jag kan resa sen :-D

Hade i alla fall ingen nästäppa i natt och inte i morse heller. Skönt! Trodde nästan jag skulle vakna jätteförkyld. Tror dock att jag börjar känna min hals lite..
Inte bli sjuk. Inte bli sjuk.

Fundelererar på att cykla till sjön och sitta och läsa i solen en stund :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0