Saffranspasta

Vad var jag ville säga? Jag vet inte..

I kväll lagade jag i alla fall saffranspasta. Hittade inga buljongtärningar och jag hittade väl inte direkt någon grillkrydda heller men något liknande blev det och det resultatet blev bra i alla fall. Men jag blev ruggigt sugen på lussekatter när jag kändes saffranslukten och saffranssmaken! Pojkarna gillade det skarpt, John och Carol har nog inte smakat det för de kom hem senare och jag tror inte de har ätit. Synd. Är ju nyfiken på vad de tycker om det ;-) Jaja, blir i alla fall lunch för mig imorgon tror jag :-D

Igår kväll hade jag jättesvårt för att somna. Jag kan verkligen inte somna då mina fötter är kalla. Så fort de blivit varma känner jag hur tröttheten kommer över mig och jag somnar som en liten bebis ;-)

Idag har jag förresten vart jätteduktig. Trots ett väldigt sug efter en liten chocolatecookie så har jag motstått frestelsen, till och med mot glass. Bra jobbat Frida!
Men så fick jag nyss ett väldigt sug efter tårta eftersom Nathalie sa att hon skulle äta tårta. Mums. Jättelängesen jag åt tårta!

Eller nu frågade John om Carol smakat maten jag lagade för den var SÅ god :-D hihi! Vad kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0