Tisdag 2/11-09

Har nog inget vettigt att komma med i dag.. Dagen har varit lugn och inte haft så mycket att komma med. Jag var ut på en promenad i morse och ingen benhinna som gjorde ont. Men det kommer nog tillbaka inom några dagar skulle jag tro.
Sen så var jag duktig att städa igen. Torka golv och dammsugit, dammat av TV:n och TV bänken och städat min och pojkarnas toa! Dusch, frukost och lunch har jag också hunnit med och nu sitter jag mest och väntar ut tiden tills det är dags att börja jobba igen, om si sådär 40 minuter.

Och min tjockpannkaka uppskattades igår i alla fall! Både Kainoa och Carol åt jättemycket, även jag! Och John sa att han gillar min matlagning om det är sånt här vi äter i Sverige för att det är som dessert.. Men så är det ju typ det enda sliskiga vi äter till middag med, annars är det ju "riktig" mat! På fredag ska jag nog tillaga tacogratäng :-)

Kommentarer
Postat av: emma

okej :) Hur länge har du varit borta? :)

2009-11-04 @ 01:55:47
URL: http://emmajb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0