Trevlig kväll!

Vilken trevlig kväll det har varit! Vi började käka runt tjugo i sju och nu två timmar och tjugo minuter senare kom vi ifrån bordet, vi = jag och Carol. Pojkarna satt och lyssnade på våra samtal och John jobbade. Pratade jobb, starta eget (om Carols och Johns planer), ex, farmer och djur och slutligen spökhistorier! Pojkarna var rätt skraja så slutligen sa Carol att det var dags för dem att gå upp men då var de så rädda att de kom ner igen. Och nu precis hörde jag att de berättade för John att de hört spökhistorier så de inte vågar gå och lägga sig, eller den äldste Kainoa framför allt är skitskraj!
Men jag fick höra några riktigt bra och intressanta saker! De måste jag komma ihåg, speciellt en sak! Eller två :-D
Jag bestämde mig för att laga middag igen och idag gjorde jag tacogratäng. Den blev jättegod och som "vanligt" kunde vi inte sluta äta. Blev en ynka liten bit kvar av en normalstor ugnsform :-D Och så avnjöt vi det med vitt vin. En bra start på veckan och ett bra avslut på en måndag!
Kan ni förstå vad glad jag är över att få ha hamnat här? Försöker komma på något dåligt att klaga över men varför ska jag ens försöka komma på nåt? Dels för att jag inte kan komma på nåt och dels för, vad skulle det göra för gott? :-) Jag har det toppen! Speciellt kvällar som denna!
Hur som helst, god mat. Vad ska jag laga nästa gång? Köttfärssås är jag sugen på. Mamma, kan du ge mig ditt "recept"? :-D
Jag är liksom som så att jag inte vill laga samma maträtt flera gånger, det känns, "trist" men slutligen så måste jag ju laga något mer än en gång. Men först vill jag nog laga massa olika saker och bjuda familjen på ;-)
För övrigt har jag nog råkat få en fläck på min nya klänning. Tur att den är mörk i alla fall, både klänningen och fläcken :-P

För övrigt ser det ut som att jag kommer att ska jobba på lördag kväll för att de ska på någon tillställning! Du vet Nathalie den där lappen vi läste på förut :-P Jag tror i alla fall att det är den!

Nåja, tack och bock för mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja han är lite dum ibland. Han blir väl 9år i januari tror jag :p Ser att du trivs med den nya familjen, vad roligt :)

2009-11-10 @ 22:17:46
URL: http://thenordlander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0