Trötter

Var en trött kväll i går och trots det så blev det en sen kväll. Var väl uppe till typ ett för jag kunde inte slita mig från Greys Anatomy.
Klev upp vid elva i morse och trots det är jag jättetrött! Har vaknat lite då och då nu på morgonen och så vaknade jag vid tio i tio eller nåt och orkade inte kliva upp trots att jag hade känslan av att inte kunna somna om. Så jag låg bara kva och blundade, orkade inte riktigt hålla ögonen öppna och det var skönt. Tror jag hamnade i någon sorts dvala.
Hade nog till och med kunnat ligga ännu längre men jag tyckte et började bli dags att kliva upp eftersom det är Thanksgiving och så, så alla höll på stöka omkring i huset så jag tänkte att jag kanske kunde hjälpa till. Men det fanns inte så mycket jag kunde göra :-P

Vaknade med halsont.. Bättre nu men det känns ändå som att nåt inte står riktigt rätt till. Kanske därför jag är så trött med, för att jag har någon förkylning i kroppen? Eller det kanske är åldern? ;-) Eller så är det nog helt enkelt bara så för att jag var vaken så länge.

Längtar tills vi ska äta :-D

Förresten känns det som att det är lördag idag!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0