Veteran's Day

Skön dag! Tog sovmorgon till tjugo i tio. Vaknade först redan klockan kvart över sju och så höll jag precis på att somna om och så hörde jag att pojkarna vaknade men jag lyckades ändå somna om. Det var skönt!
När jag vaknade och klev upp gick jag ner och dukade fram frukost åt mig och pojkarna, det åts gröt, flingor och mackor. Efter frullen gick vi och spelade lite tennis och lite baseball. Sedan cyklade vi till sjön och matade fåglarna där och sedan cyklade vi hem.
Hoppade jag in i duschen och sedan blev det pizza till lunch. Riktigt härlig dag!
Kvart i fyra börjar Kaleos (yngre pojken) fotbollsträning och sedan bär det av till kyrkan och så ska vi äta middag i kyrkans restauang först.

Eventuellt blir det Lady Gaga konsert den 21:a december i L.A.!!! Can't wait! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0