Wii

Är helt seg i armarna, framför allt högerarmen efter att ha spelat massa wii med pojkarna! Efter att vi hade ätit så frågade de om jag ville spela och självklart ;-) Spelade tennis, baseball, bowling, boxning och golf! Kul kul! Även fast Kaleo var rätt störande till och från, han var lite halvt okoncentrerad och när han inte spelade ville han sabba för Kainoa, vet inte vad som hade tagit åt honom, han var helt hyper. På vad då? Middagen som bestod av BBQ kyckling och ris. Hade han ätit nåt slisk hade jag ju förstått.. Hur som helst så var det roligt att spela med dem, jag kanske kan sysslesätta mig med det på mornarna om jag inte "kan" gå ut och gå eller springa! Eller jag får väl boxas eftersom det är det som är jobbigt ;-)

Funderar på att dra igång en film kanske? Fast så jobbigt att titta då jag inte kan kolla på helskärm längre.. Nåja, det är ju inte hela världen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan . ser att det gar bra dar borta, massa nytt folk? ar det alltid varmt eller hur ar vadret?



hoppas allt ar bra det dig och hur gjorde du nar du akte hem med ambasaden? jag forsoker ring dit men kommer inte fram bara nagon maskin som pratat ovattigt :S help!krmaar

2009-11-04 @ 15:19:29
URL: http://johannagrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0