Back in Town

Eftersom jag inte skrivit något sedan måndagen måste jag bara slänga in ett litet inlägg och berätta att jag nu sitter hemma! Japp, hemma i Sverige! Och det känns toppen!
Åkte hem och överraskade alla och det var himla kul :-D

Snart ska det bära av in till stan med mamma, kul kul!

Flygresan var förresten galen, helt crazy! Usch, nå värre. Är så glad att jag faktiskt lyckades med allt som jag planerade trots alla motgångar! Bra jobbat av mig ;-)

Ne nu har jag som inte riktigt tid att sitta här!...


Kommentarer
Postat av: kenka

Ja du bebbe, nog överraskade du alltid! :O Säg till nästa gång, någon utav oss kommer ju att ramla ihop med hjärtinfarkt ;P Jag är iallafall superglad att du är hemma! Vi ses i morgon :)

2009-10-03 @ 01:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0