Bokmal

Datorer och jag kommer inte alltid så bra överrens... Igårkväll trodde jag att jag skulle bli galen! Skulle uppdatera massa saker som datorn tyckte jag skulle göra och sen startade jag om den. Sen var datorn inte riktigt densamma längre. Jag fick inte riktigt igång den och så blev jag rädd, stod massa saker och bla bla bla.

Vilken
himla tur för mig att jag kan ringa gratis hem till Sverige! För då kunde jag ju ringa till Kenneth och fråga om hjälp. Tack för att du orkar med mig ;-) Så med lite hjälp från mitt datasnille lyckades jag till slut logga in på datorn och tur som jag hade så fanns allt kvar! Dock är det nåt som inte står rätt till med grafikkortet, så jag inte direkt se på film utan att det ska hålla på lagga och så. Jag hade i alla fall väldigt tur att allt fanns kvar och så på datorn, så då blev jag lite lugnare :-) Men det är störande att den ska hålla på vara så knäpp varje gång jag startar den nu!

Känns toppen med fredag i dag! Jag var redo för fredag igår, så om jag fått som jag velat skulle det vara lördag idag, och det är skönt att det inte är det, för nu har jag ju fortfarande hela helgen framför mig!

Påbörjade ju den sista boken i Twilight serien igår, och den är bara för bra! Tycker jag kommit rätt långt på bara en dag, betyder det att jag har för mycket fritid? Jag tror nog det... Men det är så kul att läsa så mig gör det inget, jag kommer dock bli så ledsen då boken är slut. Gud vilken nörd jag är! Vill inte komma till slutet ;-)

Nu börjar min lunch bli färdig, ägga fick det bli idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0