Tisdag 20/10-09

Jaha vad ska man säga om den här dagen då? En helt normal dag. Vilket har inneburit: Väcka pojkarna, fixa frulle och lunch till dem, promenera med dem till skolan, ut på en springrunda, läsa lite till körkortet, käka frukost, duscha, kolla datorn, läsa, hämta pojkarna från skolan, hänga på lekparken en stund, hem för att göra läxor, skjutsa till fotbolls träning och sitta där och hänga i en och en halv timme och under den tiden sysslesätter jag mig med mera läsning, sedan hem och invänta föräldrarna. Det är nog i princip allt som jag sysslat med i dag!

Har även börjat kolla lite smått efter college kurser till våren eftersom jag måste läsa 6 credits igen (72-90 timmar). Det som verkar vara mest intressant för mig är: ritning, målning, dans, simning, teckenspråk (amerikanskt). Hmm, var det allt? Finns ju massor av saker att välja mellan. Finns ju såklart matte och historia och massor av olika språk att välja mellan, det mesta! Vet inte riktigt vad jag ska välja, beror ju på när under dagen dom är och hur många credits varje kurs är, varierar liksom mellan 1 credit och 5 credits (normalt brukar en vanlig kurs ha 3 credits). Skulle ju va najs att åka på en weekensklass med och få bort 3 credits med en gång, men jag vet inte riktigt vad som finns, om det finns något här i närheten. Nåja, slutbabblat om en massa credits. Hur som helst så skulle det vara kul att få lite erfarenheter från att ha gått på college, om man kan kalla det det ifall man bara tar några få klasser :-P

Kan för övrigt knappt lägga ifrån mig boken Ljudet av ditt hjärta, den är såå bra!!! Bättre än andra boken och ungefär lika bra som första! Hmm, se på film eller läsa? Film eler läsa? Kanske film och sen läsa, om det inte blir för sent. Fast då får jag väl börja med filmen nu direkt då kanske kanske ;-)

Bjuppar på en bild eller två...



Min lilla guldklimp, som jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Honkn

Vad fin du är :-*

2009-10-22 @ 08:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0