Helgen och bilder

Spenderade ännu en natt med min Nathalie! I dag så hade vi inte så mycket för oss så vi drog till en affär för att kika lite. Blev ännu en svart klänning för mig, kunde inte hålla mig, den var liksom ganska billig!


Första är klänningen från idag och den andra från igår, och den kan man även ta bort axelbanden på :-)


Klockan fyra
hade jag Au Pair möte hos min LCC, hon hade halloween "party" så man skulle ju komma utklädda, så jag kom som doktor! Det var faktikst rätt kul. Först tog hon kort på var och en av oss och sen fick vi sätta oss och klistra på lite hallowwen klistermärken på en halloween ram för där ska korten sättas. Sen så gjorde vi en liten "lek" då två ovh två fick intervjua varandra och sedan var det pizzatajm och så fick vi kakor till dessert!




Strax efter att jag kommit hem två timmar senare så kom familjen hem och så frågade de om jag ville följa med ut och spela tennis. Har ju aldrig provat på det förut. Men det var kul, även fast det kanske inte gick såå bra. Men nu sitter jag här med en halvskakig arm. Jag vet någon som kommer ha träningsvärk i morgon! Jag tror jag sträckte en muskel snett ovanför knäet med, det gör ont där när jag böjer knäet!

Har varit en toppenhelg och den har känts rätt lång! Mycket god mat, gott skratt och bra umgänge ;-)

Lovade ju lite bilder också, så det är väl bäst att jag lägger upp dem nu då!













Så där, det var det det :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

NU börjar det likna nått ;)

2009-10-26 @ 13:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0