Halloween pynt

Har precis varit ute och Halloweenpyntat lite med Carol och pojkarna, det var kul! Vi satte upp massa spindelväv så nu ser det nästan lite kusligt ut! Hihi! Tog två bilder men det syns inte så jättebra eftersom det är mörkt ute, men lite ser man i alla fall. Men jag kan ju säga att det ser mycket bättre ut på riktigt :-D




Så har vi nån ljusslinga som ska upp och så en dörrmatta som ska läggas ut, den ger ifrån sig ett ljud då man kliver på den ;-)


Jag blir så glad av att lyssna på pojkarna då de busar med varandra! Carol fick tjata på dem att de skulle gå och duscha och de brukar duscha i olika badrum. Men nu tror jag de har duschat tillsammans. De har skrattat och hållt på. Jag tänker liksom tillbaka till då man själv var liten och hittade på massa busigheter, framförallt med kusinerna :-D
Så hade Kainoa stängt in sig och så hörde jag Kaleo med pipig röst "It's me, Frida, can I go bathroom?". Haha!

Jag lagade i alla fall pannkakor till middag, det gillades! Carol frågade först om vi åt dessert, för vi började utan henne för hon tog så lång tid på sig.
Serverade vispgrädde (vispad för hand dessutom) och jordgubbssylt till. Mumma! Vad ska jag hitta på för mat nästa gång jag bestämmer mig för att laga mat då? Förslag någon?
Åh jag är sugen på saffranspasta, men det blir svårt att få tag på saffran här... Men jag SKA laga det någondag bestämde jag mig precis för! Någon där hemma kanske kan vara så snäll och skicka mig lite saffran ifall jag inte kan få tag på det på egen hand? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0