GRATTIS på Dagen!!!


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMI!!! Jag hoppas du får en bra dag och fikar mumsmums :-D Älskar Dig!


Jag har i alla fall ganska nyss kommit hem (klockan är strax efter midnatt). Har varit ute med Carol och pojkarna. Först åkte vi till ett hus som skulle föreställe ett Haunted House, det var gratis men man kunde donera lite pengar till något barnsjukhus här i Orange County. Det var ett vanligt hus som de hade pyntat till väldigt fränt. Så gick man runt halva huset och där kom det fram om det var tre eller fyra monster. De kom fram så där plötsligt så man blev lite skrämd! Men alltså pyntningen var väldigt snygg!
Sedan åkte vi och skulle käka mjukglass på Pinkberry men vi gick iväg till Dave and Busters och drack någon smoothie av nå slag och spelade ltie spel, eller pojakrna gjorde, var liksom som en spelhall så de var rätt exhalterade över det!

I dag hade inte Kaleo någon träning så eftermiddagen var relativt lugn. Jag lät dem se lite på TV och så skulle de läsa och sedan tog jag med dem och spelade lite tennis och ltie baseball, så nu har jag provar på det med, kan man säga, gick ju inget vidare men ajg träffade bollen i alla fall en, kanske två gånger!
Sedan gick vi iväg till deras skolgård och spelade lite handboll, inte riktig handboll utan nåt annat spel då man ska studsa en boll mot ett plank.. Och sedan höll jag på jonglera med bollen, var sjukt längesen! Och jag fick nog lite träning under den eftermiddagen. Blev ju alldeles svettig! Och självklart sträckte jag mig igen! Vad händer? Är det ett tecken på ålderdom? Så nu ilar det till lite då och då i muskeln på baksidan låret typ rätt under rumpan när jag går, men framför allt då jag gå upp för trappan, då gör det ont! Men men, det är smällar man får ta ;-)

Ne kanske om man ska ta och krypa ner i den nyrenbäddade sängen nu (tvättade mina sängkläder i dag)! Jag är så trött så jag skulle kunna somna nu på en gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0