Klipp Klipp...

Haha nu i kväll fick jag lov att klippa av lite hår på Kaleo (den yngre pojken) för han hade nämligen råkat kleta fast nån slaimgummi grej i håret som verkligen satt fast där! Såklart hände det efter träningen i bilen på väg till kyrkan! Tur att vi skulle käka middag där först för då kunde jag låna en sax där! Hade jag haft mer tid hade jag nog försökt klippa mera kanske, så det var väl kanske bra ändå att vi inte hade så mycket tid så jag inte hann göra något värre! Men han måste i  alla fall iväg till en frisör! Men det syndes inte något efter att han blötte håret lite och plattade det åt sidan, han blev riktigt söt! Och jag frågade faktikst om lov först, innan jag klippte! ;-)

Jag vill ut och springa! Efter att inte ha sprungt på två dagar börjar jag känna mig lite rastlös nu. Fast jag var ju ut med cykeln igår men ajg måste säga att jag föredrar jogging! Så i dag fann jag ingen motivation till att ta cykeln så det blev ingen träning alls! Fast det blåste så himla mycket så jag vet inte om jag skulle ha sprungit även om mitt ben varit bra. Vet inte hur länge jag ska vänta innan jag ska prova igen?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0