Knott's Scary Farm



Jihoo!!!
Carol har bokat biljetter så vi två kan gå på Knott's scary Farm!!! Det är som en park med attraktioner och så som de gör läskig runt en månad innan Halloween och fram till Halloween! Så i morgon ska vi dit! Biljetterna är från klockan sju på kvällen till ett på natten! Så man kommer väl vara så där lagom trött på fredag morgon, men det kommer det nog vara värt!
Det är typ 1000 stycken monster som går omkring och skrämmer en och så massa andra grejer, skitkul! :-D Spännande!!! eller läskigt!
Ska se om jag kommer få till några bilder men tveksamt eftersom det kommer vara mörkt. Men försöka ska jag!




För övrigt så blåser det väldigt här i dag! Fast inte lika mycket som det gjorde igårkväll/inatt! Jösses vad det tog i!

Sen så har jag hittat ett par skor som jag gärna vill ha! Inte för att jag ska köpa dem men ändå, de är fina!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vad kul det verkar med "scary farm" hoppas det är riktigt läskigt;))Lillhjärtat vad du har pysslat till det "fint"med spindelnätet Du får väll värsta spindelmardrömmarna nu hihi;)) KRAMKRAM

2009-10-29 @ 06:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0