Laguna Beach

I dag har jag haft en ritkigt skön toppendag med Nathalie! Vi har åkt till Laguna Beach och solat och badat lite i det rätt kalla vattnet. Men det var skönt att ligga där och flyta och guppa i vågorna!
Sen så har vi även åkt till den dära utomhus mallen som jag var på förut. Blev en vända inne på H&M och där fick det bli en jättesnygg svart klänning! Får se om jag kanske fixar en bild på den sen! Och lite senare drog vi en bio, "Couples Retreat". Den var väl OK! Har ju sett bättre!

Lägger in en bild från dagen, fler får komma nån annan dag. I veckan, jag lovar!



Åh det har varit en sån himla skön lördag :-)

Hey, förresten. När vi precis kommit fram och Nathaloie ska ta kort på mig var det en kvinna som gick förbi oss. Så sa hon något och jag tyckte det lät som You're Bree, så jag ba Huh? Så sa hon igen You're pretty. Jaha vad säger man? Eh, thank you! Så sa hon med rätt barsk röst You're welcome.
Jaha, ja... Ja det var väl bara det!

Kommentarer
Postat av: Sanne

YEEY! en bild!! =D Vad härligt det såg ut =)

2009-10-25 @ 11:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0