Läslusen

Boken som jag läser börjar lida mot sitt slut, jag vill inte för den är bara så bra! Tur för mig att jag har den fjärde och sista som jag kan börja på med detsamma då Ljudet av ditt hjärta är utläst! Kan inte sluta läsa!

Dagen har gått bra! Hade nog inte så värst mycket för mig under tiden då jag inte jobbade. När pojkarna slutade skolan blev det läxläsning, fotbollsträning och sen middag i kyrkans restaurang och sen lämnade jag pojkarna vid deras klassrum. När jag kom hem fick det bli en liten promenad!

Halloween pyntet har åkt fram på en del gårdar i dag har jag sett! En granne har en kyrkogård på framsidan, en annan har massa spindelväv och annat krimskrams, och ljusslingor mm. Det är mysigt, jag gillar det. Så kul att se vad folk hittar på för skoj :-) Vissa går ju verkligen in för det här med halloweenfirandet!

Har nog inte så mycket mer att tillägga för tillfället. Tvätta fejjan och tänderna och sedan läsa kanske? Jaa! ;-)


PS! Börjar för övrigt att bli sugen på en ny bloggdesign! Nathalie??! ;-) Om jag hjälper dig med håret.... hehe. DS!

Kommentarer
Postat av: nathalie

haha.. vi ska nog kunna ordna något. klura på en så ser vi till att styra upp både hår och en ny design någon helg ;)

2009-10-23 @ 02:42:12
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0