Meeeeeen

DUMMA benhinna!!! Nu har den ju börjat göra ont igen, vad ska jag ta mig till?! Blev till och med svårt att gå i morse efter att jag varit ute på min morgonrunda. Stor SUCK! Vad ska jag göra i stället då om jag inte kan gå eller springa? Ta mig ut på cykelturer i stället kanske... Blä på mitt ben!

Måndag idag, eftersom att ingen av pojkarna har träning i dag funderar jag på att göra middag i dag igen. Pannkakor kanske (svenska pannkakor)? Men då måste jag åka till affären och köpa mjöl! Lutar åt pannkakor så länge jag inte kommer på något annat gott!

I natt hade jag samma problem som jag har i princip varje natt. Jag vaknar, eller är halvvaken och har jättesvårt för att somna om, eller somna på riktigt liksom. Det är jättejobbigt! Jag kan inte ligga still så jag far runt och vrider och vänder mig hela tiden och det är bara så jobbigt!

I morgon har jag körkortsskrivning! Huh, börjar kännas lite nervöst!

Har inte sån himla träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha i dag och det är ju skönt. Men jag känner av högra sidan av kroppen mer än den vänstra; armen, högra skinkan, muskeln ovanför knäet (och så högra smalbenet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0