Problem - förvånad? Nej, egentligen inte

Jäkla skit!!! I dag har det verkligen inte varit min dag. Det är inte det att jag inte klarade testet, eftersom jag inte ens kunde göra det. Men skulle jag ha gjort det tror jag att jag skulle ha klarat det, hade den känslan liksom, att det här kommer gå bra!
Men, jag kom inte så långt... Varför heter jag Nanna Frida Karolina och inte Frida Nanna Karolina för?? Det hade gjort det hela mycket lättare och jag skulle inte ha haft några problem med det här. Men nu är det ju sa att ett av mina mellannamn kommer före mitt tilltalsnamn vilket då betyder i det här landet att jag heter Nanna Frida och inte bara Frida. Okey, so far är det egentlgien inga problem. Utan problemet kom när det på mitt social security card står bara Frida, och då matchades inte mitt namn med namnet i mitt pass.

Jahapp... Då fick jag åka hem och kolla upp vägen till en social security kontor och det finns ett rätt nära så jag åkte dit med en gång. Och mitt sinne hade redan börjat lätta och jag kände mig lite gladare för att jag skulle fixa det här!
Men igen... Då är det ju så att på en liten lapp som sitter fasthäftad i passet står det bara Frida och för att de ska kunna fixa mig ett nytt kort som det ska stå Nanna Frida på så måste det stämma överrens med namnet i den formen. Hejja!
Så då måste jag fixa den lappen på något vänster. vet varken hur eller var. Och dyrt är det väl också. Ser inte ut som att det blir något kalifornskt körkort för min del... Kan ni förstå om jag är riktigt ruggigt less och irriterad?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fy bubblan =S

2009-10-27 @ 22:53:33
Postat av: frida

ja och det suger riktigt hårt :(

2009-10-28 @ 05:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0