Rolig Kväll

I går kväll så åkte som sagt jag och min värd mamma Carol till Knott's Scary Farm. det tog nog inte ens en minut då vi varit där inne innan Carol skrek och hoppade till första gången. Haha. Jag tog inte speciellt många bilder, bara några stycken på en teater men ag har inte lagt in bilderna på datorn än!
Hur som helst så var det jättekul där! det var väl kanske inte så jätte läskigt men ibland blev man lite skraj. Hoppade till och skrek till några gånger, men det är ju det som är kul. Det roligaste var nog labyrinterna dom hade med olika läskiga teman, och då smög det omkring utklädda monster och skrämdes. De gömde sig i skrymslen eller stod stilla som dockor eller bara följde efter en. Haha var så kul!
Jag måste säga att jag hade väldigt roligt åt Carol som var så rädd ibland :-D

vi kom väl hem runt två-tiden på natten. Jag hörde väckarklockan utan några problem i morse och tog mig upp, fast jag var ju trött! Så efter morgontimmens jobbande gick jag och la mig i sängen igen och sov till elva. Det var skönt! Men så kände jag mig så där tung i hela kroppen och huvudet när jag vaknade. Men efter lite frukost och en dusch känns det bättre!

Försöker komma på vad jag kan hitta på för middag i dag. Inte det att jag måste laga middag men det känns bra att ha den färdig då föräldrarna kommer hem, i och med att de kommer hem rätt sent. Och det ä kul att göra någon glad på det viset med :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0