Tisdag 13/10

Igår var jag ledig hela dagen, det var skönt! Det var Columbus Day och John var ledig. Himla skönt, då hade jag tid för att göra ingenting, vilket jag tror är bra att göra ibland, ingenting alls. När man har tid till att göra ingenting borde man göra ingenting, eller ingenting speciellt.
Jag tog mig i alla fall ut på en morgonpromenad på ca 40 minuter, sen åkte jag och köpte nya skor eftersom jag tänkt att jag ska börja springa. Sedan hade jag då tiden att göra, ingenting. Så jag tillbringade den mesta tiden av dagen i sängen med min dator. Först kika runt på internet och sen glo på massa avsnitt på Desperate Housewives, eftersom jag missat en del. Det var väldigt skönt och rogivande ;-)

I dag efter att ha lämnat pojkarna på skolan gick jag iväg till den lilla sjön som ligger nära här och tog mig en springtur runt den och sen promerade jag hem. Det kändes bra, och i mina nya skor, jag gillar dom :-)
Här är dom:

Vad tycks? Jag tycker dom är fina :-D


Ne, om man kanske ska ta och hoppa in i duschen och sen titta lite mer på Desperate Housewives...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0