Trivsel

Dagen slutade åtminstone lite bättre, men nu är jag dödstrött och börjar få lite huvudvärk.

En margarita var nog vad jag behövde! När jag och pojkarna kom hem efter träningen tog Carol oss till en maxikansk country resaurang, det var taco tisdag, så vi käkade tacos och jag och Carol drack varsin god margarita, eftersom jag hade haft en sådan dålig dag ;-) Sedan kändes livet lättare. Var en riktigt trevlig middag, även fast jag blev nerspilld av Kaleos dricka och sen höll jag även på att bli träffad av Kainoas. Hur bär dom sig åt?! Carol blev väl inte så himla glad men i och med att jag tyckte det var lite komiskt och inte kunde hålla mig för skratt så kunde inte hon det heller. Det var i alla fall en munter middag, mycket trevlig! Så det gjorde väl min dag så att säga!

Ne nu får det nog ta och bli sängen, är så trött och klockan är bara halv tio! Men då har jag tid för lite läsning! Dessutom har jag haft en jobbig dag så det ska bli skönt att få avsluta den!

En sak bara som jag kommit att tänka på är att jag varje månad den 22:a har skrivit att jag har varit här si och så länge. Men den 22:a den här månaden (oktober) var första gången (!) sedan jag kom hit som jag inte ens tänkte på att det var den 22:a! Hur i hela friden kan det ha kommit sig? Så den 22:a oktober var det alltså ett år och en månad sedan jag kom hit! Jag har liksom slutat tänka på hur lång tid tills det är den 22:a igen, så att ännu en månad har gått. Det känns, skumt. Men det är ju något possitivt i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0