TRÖTT!!!

Gosh, jag har haft en sån fruktansvärd huvudvärk idag, och den sitter fortfarande i. Den kom under tidig eftermiddag. Serisöt, jag kommer inte ihåg när jag hade så himla ont i huvudet sist. Jobbigt. Sen så har jag varit så himla trött hela dagen, även fast jag sov mer än nio timmar förra natten och så var jag tvungen att ta en liten tupplur under dagen, och ändå sitter jag här med torra ögon halv åtta på kvällen och är redo för sängen, typ. Har inte ens ätit middag än, så jag väntar på det. Måste ha lite mat i magen och se på nåt avsnitt av Desperate Housewives!

Började för övrigt på den tredje Twilight boken Ljudet av ditt hjärta (Eclipse) igårkväll, och hittills är den lika bra som de andra två! Så avslutade jag På Slaget Tolv igår, en väldugt bra spänningsroman :-)

I dag kom äntligen finvädret tillbaka, har inte sett det sen jag åkte till Sverige! Har bara varit mulet och regnigt. Men i dag var det blå himmel och inte ett moln. Inte så överdrivet varmt men rätt behagligt! :-) inte för att jag har spenderat så mycket av min lediga tid ute, var ut på min morgonrunda i morse efter att ha lämnat pojkarna, sen har jag bara hängt vid datorn.

Sen när det var dags för arbete igen hämtade jag killarna. Jag lät dem leka av sig lite på lekparken och sen åkte vi till bilioteket för att göra deras läxor. De har verkligen svåra läxor alltså, och mycket, i alla fall Kainoa, den äldre, herregisses säger jag bara! Så där pluggade verkligen inte jag när jag var i den åldern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0