Bra dag!

Dagen har varit super! Den har varit lång men inte på ett jobbigt sätt, har haft hur trevligt som helst! Promenerade pojkarna till skolan och sen var jag och Carol hemma ett tag innan vi bestämde oss för att ut och övningsköra! Jag var som sagt ganska nervös men det gick bra, så länge man har GPS säg! Körde till alla olika ställen där jag ska ta pojkarna och dit jag kan ta pojkarna. Vid tjugo över två hämtade vi pojkarna och så åkte vi ut och körde lite mera. For till ett bibliotek där pojkarna gjorde sina läxor och sen blev det en hårklippning för Kaleo och sedan åkte vi för att hämta John. Fick jag träna att köra på "freewayen", eller motorvägen kanske det heter. Första gången, men det gick bra! Jag sitter ju här!
Fick se en sån där fin solnedgång med, som egentligen inte borde vara så fin för att den ser ut så just på grund av alla avgaser! Men den var snygg!
Hoppas förresten att jag kan ta körkortet så snart som möjligt!

I morn kommer jag ju jobba med killarna själv, lite halvpirrigt. Men det känns inte så nervöst för nu vet jag ju hur det går till :-)

Ne om man ska ta och lägga sig snart kanske, är typ supertrött! Känns så skumt med tidsskillnaden, nio timmar liksom. När det är dags för mig att sova för natten så är det dags för er där hemma och stiga upp för en ny dag!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Javisstja nu blire ju 9 TIMMAR!! =O

2009-09-22 @ 14:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0