Dag 2

Under dagen som har gått har vi faktiskt inte gjort något speciellt. Vi bestämde oss för att åka till ett Outlet ställe med en hel massa butiker! Det började med att vi tog bussen åt fel håll, men det gjorde ju inte så mycket, då fick vi ju se lite mer av det här stället!
Jag kom i alla fall tillbaka till hotellet med ett par nya ljusa Levi's jeans, ett par gråa capri mjukisbyxor och en svart skön tröja med Musse Pigg på!

Nu håller vi på att fräscha till oss lite och sen är det tänkt att vi ska iväg och ätqa middag på Pizza Hut och sen dessert på The Melting Pot (underbart gott!!!). Och sen en bio ska vi väl klämma in. Men efter att ha druckit två alkoläsker och tryckt i sig lite Crunchy Curls känner jag mig inte så himla hungrig, men det blir nog bra ändå ska vi se!

I morgon är det min 20:e födelsedag, vilket betyder att det här varit min sista dag som tonåring... Walt Disney World i morgon då, spännande!

I morse åt vi en väldigt god hotellfrukost! Jag tryckte i mig flingor, två rostade mackor, vamr choklad, apelsinjuice, en yoghurt och lite frukt! I morgon ska jag nog välja vofflor och lite annat gott :-D Älskar hotellfrukostar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0