Lördag

Jag är såå trött! Har varit en lång och varm dag! Vaknade tidigt och kunde inte somna om även fast jag kände mig jättetrött!
Sen skulle familjen iväg på pojkarnas (amerikanska) fotbollsmatcher och då sa dom att jag kunde ju göra vad jag ville, om jag vill ta "min" bil och checka en shopping mall (utomhus mall, eller galleria kanske det heter). Så sagt och gjort, fick vägbeskrivnigar eftersom min bil inte har någon GPS, himla tur att jag kom ihåg att dra ut vägbeskrivnig till hemvägen med!
Jag körde i alla fall dit, lite halvnervös eftersom jag inte dierkt varit där förut, förutom igårkväll då jag och Carol var på bio och såg "Surrogates". Första gången jag körde dit, alldeles själv och bara ett papper med vägbeskrivning till hjälp. Det gick bra, jag kom dit och fram! Gick jag där och strosade omkring och kikade. Var himla mysigt och fint, trevligt med en utomhusgalleria! kom hem med en ny mascara, tuggummi, glass i magen, present till en niss person och ett par skor! Kunde verkligen inte hålla mig!






Om jag var nervös då jag skulle köra dit så var det ignet i jämförelse med vad jag avr då jag skulle hem... Vet inte hur länge jag satt i bilen och läste papperet och försökte memorera vägar och svängar eftersom det inte är att köra samma väg hem då man kör på motorvägen.. Jag visste inte ens var första gatan var. Haha. Men jag lyckade på första försöket och kom rätt. Jag var så lättad då jag kom hem kan jag ju meddela! ;-)

Väl hemma så skulle Carol, Kai(noa) och Kaleo i väg till "fake beachen" så då följde jag med dem dit och låg där och läste ett tag. Himla skönt! Lagom varmt så där på kvälsskvisten!







I morgon blir det kyrkan igen (frivilligt). Hoppades på att de skulle fråga för jag tyckte det var så trevligt där förra gången! Dock börjar det vid nio men men!
Efter kyrkan åker vi iväg till Disneyland, wohoo! Skojsigt :-) Älskar den här familjen! Det här stället!

Och jag har ju inte glömt bort min riktiga familj, den älskar jag ju allra mest :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0