Söndagen

Som sagt så följde jag med familjen till kyrkan i morse! I dag gick vi till ett slags tält där de spelade ännu rockigare musik än i huvusbyggnaden! Sen så var det massa prat om lite olika saker, tycker det är kul att följa med dit!
När det var över åkte vi iväg till Disney's California Adventure Park! Har varit en varm, fin och solig dag! Och vi har åkt en del attraktioner, har varit roligt!


Sitter framför ett "candy corn fält" ;-)



Mimmi :-)



Har nog
inte så mycket annat att tillägga förutom att jag sitter här och är redo för sängen trots att klockan bara är tjugo över åtta, jag är hur trött som helst! Men jag måste nog ta en dusch först!

I morgon har inte pojakrna någon skola. Ska nog ta med dem och bada någonstans, fejk stranden kanske :-)

Kommentarer
Postat av: Ailin

Hej gumman! Har du det bra nu? var så længe sedan jag hørde från dig.. :/ Trivs du bra i din nya familj? Ær dom snælla med dig?

Kommer du hem till jul?



Just det. jag har skaffat en hund :) En blanding mellan border collie och sætter, super søt. Och hon har jag døpt efter den bæsta personen i hela værlden, så min lilla guldklump heter Nanna :) Miss u!

2009-09-28 @ 13:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0