Livet!

I går så var jag och Carol ut med bilen som har växelspak, gick faktiskt bättre än förväntat! Inte ett enda motorstopp, men lite hackigt gick det nog allt! Hon tyckte att jag avr jätteduktig och jag blev godkänd, vilket betydde att jag fick nyckeln till bilen så den är nu "min" :-)

Under min lediga tid igår då pojkarna var i skolan drog jag ut på en liten cykeltur. Det var så himla skönt att cykla. Har ju inte gjort det på, jag vet inte hur länge, men under hela min tid här i USA har jag inte ens rört en cykel. Det var dock lite för varmt, men det svalkade ju ändå när man gled fram på cykeln. Men det är verkligen varmt här just nu, över 30 grader och klockan är inte ens tio.

En sak som jag tycker att jag lärt mig och blivit duktig på nu är att ta upp och prata om saker som jag funderar över eller som jag känner mig lite bekymrad över! Och det känns ju så bra efteråt, vilket gör att jag vågar ta upp saker igen för att jag vet att man känner sig så lättad efteråt, och det är ju faktiskt inte så farligt ;-) Så någonting har jag lärt mig i alla fall!

Åh vad allt känns toppen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0