Ny resväska

Nu så kan jag inte packa nå mera, sånt som jag ännu inte har packat ner är sånt som jag fortfarande behöver och det får nog heller inte plats i mina resväskor så det får följa med i handbagaget, men det kan ju vara bra ifall bagaget skulle komma bort eller nåt.

Jag har i alla fall köpt en ny, röd resväska idag! Är rätt nöjd, den var rätt billig, bara $70 vilket är ca 491 :-. Inte så illa. Och den har jättemånga fack att stoppa saker i med :-)
Slänger upp  en bild. Kommer även en liten bild på det supersöta armbandet jag fick av goa Malin i födelsedagspresent!
Och bilder från Orlando kommer så småning om :-P




Handgjort i äkta silver :-)


Kanske ska fortsätta vända på de förbaskade Florida bilderna nu när jag har tid över. Eller först ska jag nog ta och slå in presenterna som jag köpt åt flickorna eftersom de fyller år ganska snart. Även fast jag inte kommer vara här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0