Orlando

Vilken dag det har varit! Och Florida är toppen! Vet inte hur var vi haft det i dag men det har varit varmt och lite halvfuktigt så där. Har blitt lite bränd i nacken och mina flip flop märken på fötterna syns mer än förut. Det är så härligt att vara här, precis som att vara utomlands! Det är så mycket palmer lite här och var, man bor på hotell, gör av med lite mer pengar än vanligt, ser nya saker, massa fina blommor och nya äventyr framför oss. Hur bra som helst! 

Och så kan jag ju meddela att jag verkar ha en fmailj på G med, känner mig alldeles excited! Skulle vara toppen om jag kunde det skulle funka, de verkar jätteintresserade och jag är jätteintresserad av dem! Hoppas hoppas! Håll alla tummar ni har!

Men, jag tänkte mest bara säga att vi kommit fram och mår bra! Efter att ha kommit till hotellet och checkat in promenerade vi iväg till Universal Studios och kikade där, fast vi har fortfarande lite kvar att utforska där. Vi har nåt Outlet ställe vi kika på någon dag och massa andra kuligheter framför oss. Här kommer brännas pengar vill jag lova! Men det är ju inte alla gånger man är på semester i Florida ;-)

Nu ska jag försöka att inte sitta här och hänga vid datorn så mycket. Kommer ha otroligt mycket bilder efter de här dagarna vill jag lova, hua! ;-)

Ååh vad jag hoppas!

Kommentarer
Postat av: kenka

Hoppas att ni har det bra! Och vad skoj att du verkar ha hittat en familj nu!

2009-09-05 @ 11:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0