Så där ja

Så där, då var äntligen försäkring för nio månader fixad och betald, känns jätteskönt. Då har jag det ur världen!

I dag var i alla fall första och sista gången jag försökte hålla Noah vaken på vägen hem efter att ha skjutsat flickorna till skolan. i går somnade han i bilen och så var han trött lite senare medan vi var hemma men han ville absolut inte sova. Så då tänkte jag att om han inte somnar i bilen så får han ju sin riktiga morgontupplur när vi kommer hem. Jag stannade till på Starbucks så han skulle piggna till lite och så passade jag på att köpa mig kaffe. Det var gött! Precis vad jag behövde!

Hade ju som tänkt att förbereda lunchen nu medan Noah sover men så fastnade jag framför datorn. Och nu börjar det bli dags att åka iväg för att plocka upp tjejerna. Så jag måste nog gå och väcka lillpojken.

Åh vad skönt med frdag förresten! Ikväll blir det bio, "All about Steve". har tydligen fått väldigt dåliga betyg så att säga men jag tror den är bra :-)

Ne nu börjar klockan bli för mycket. Kanske återkommer sedan, eller så kanske jag borde börja med packningen i stället för att sitta här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0