Sjukling?

Åh, jag håller på bli förkyld. Eller man kan väl säga att jag redan blivit förkyld. Men vad hade jag väntat mig då både Noah och Alice snorade på som bara den förra veckan. Min näsa är konstig, snorig men inte rinnig och det går inte snyta sig, och den är liksom inte direkt täppt (bara lite ibland) heller, hur nu allt det där går ihop? Det låter inte som vanligt då man andas. Mina ben och armar känns alldeles svaga och skakiga. Och mitt huvud har börjat kännas tungt nu med. Jag hoppas det bryter ut helt och hållet nu så det hinner gå över till nästa helg, vill ju inte vara förkyld då man ska träffa den nya familjen. Eller så kan det ju bara få ha gått över till i morgon, det skulle ju vara ännu bättre ;-) Men så blir det troligtvis inte.

Blev en liten picknick med familjen ikväll, det var mysigt. Var verkligen längesen jag var ut tillsammans med dem. Kändes lite tråkigt att det liksom var sista gången med, förmodligen. Så då var vi borta i några timmar eftersom de skulle handla mat och grejer först.
Så jag har alltså inte hunnit med att vända bilderna, jag som hade tänkt bli klar med det ikväll, men icke. Jag hann i alla fall bli klar med att slå in flickornas presenter, fyra stycken, klippa och skrivaoch sätta fast lappar på paketen och även klippa ut och skriva kort åt dem. Duktigt av mig :-)

Jag ska nog ta och krypa till sängs nu, även fast klockan bara är tio. Men mitt huvud pallar nog inte mycket längre.

Tänk att jag går in på den sista veckan nu... Helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0