Snaaaart

Så imorn ger man sig alltså av. Eller i dag kanske jag ska säga? Snart i alla fall.
Jag har i alla fall tur och får skjuts av en kompis till flygplatsen. Bra! Då slipper jag konka på typ fyra väskor på tunnelbanan eller slänga ut pengar på taxin. Självklart ska jag paya Karo men det blir ju ändå inte lika dyrt som taxi!
Egentligen skulle jag ju kunna ta taxi eftersom Sharon bara är för snäll så hon gav mig taxipengar ifall jag skulle behöva ta en taxi. Så gulligt av henne!

Det har varit en ganska jobbig dag, har känt mig på lite halvtråkigt humör. Även fast jag velat vara på toppenhumör.

Annars då? Stella verkar toppen och snäll och gullig! Hon blir nog super åt "mina" små barn! Känns tråkigt att åka ifrån henne med då det känns som om vi redan blivit, kompisar. Hade gärnat vara kvar och lärt känna henne mer!
Tog med henne på bio ikväll. Kaskse inte det allra bästa alternativet då man fortfarande är jet-lagged. Stackars! Men själv så gillade jag filmen vi såg, "Love Happens". Kanske lite seg men gullig och ja, bra :-)

Ne dags för madrassen kanske. Klockan börjar ticka iväg och så måste jag sätta igång en maskin med tvätt!

Ska se om jag hinner in en sväng i morgon innan jag far en svång och tala om hur nervis jag är!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0