Snart så!

Nu kan jag säga med all säkerhet att på lördag flytter jag till OC, Kalifornien!
Japp, för nu har jag fått en flygtid, tidig eftermiddag på lördag! Galet man längtar! Även fast det känns jobbgit att jag ska lämna mina söta små barn om bara, 3,5 dagar. Det är galet! Fast än så länge känner jag mig mest bara förväntansfull, jag tror nog att jag mest bara tycker det ska bli skönt att inte behöva jobba lika mycket längre och att det inte kommer vara lika krävande. Men jag kanske blir rastlös då istälelt?
Det dåliga är bara att det flygbolag som jag kommer ska flyga med tycker att man ska betala för sitt bagage... En väska $15 och den andra för $25, men det är ju rätt lugnt. Blir bara 40 dollar, så det är väl inte sååå dyrt då. Får ju ha md mig ett handbagage på 18 kg om jag fattade det rätt så resten av alla mina saker får jag proppa ner där!

I dag har näsan varit killig, täppt och rinnig. Nyst har jag gjort en del i dag med, men inte så farligt som det skulle kunna ha varit, som det brukar ha varit. Hoppas att det bara blir bättre och bättre nu! Huvudet trycker litegranna men annars så, bortsett från halsen som känns att något är fel!

Nu har jag ett litet barn att hämta upp som precis vaknade till liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0