The Cake is Ready


Vad kan detta vara?




Jo, min tårta kanske :-D

Nu så är äntligen min tårta färdig. Och eftersom vi inte har något att täcka över tårtan med fick jag göra en egen grej av aluminium folie att täcka över med...
Jag hoppas att den är god! Gjorde ju vanilj och chokaldpudding och det var i alla fall himla gott kan jag lova :-D Så kan jag ju även meddela att det vart lite joxigt att skära upp den i tre delar, men jag hade tur (eller var det skicklighet?) och klarade det, men mellandelen ville nästan inte sammarbeta!

Åh vad jag är mätt, på den där puddingen!

Och imorn den här tiden chillar man i Florida, härligt!

Jag undrar om mina barn vaknar snart... Har en känsla av att jag snart kommer höra "Frida, Frida, Friiidaaaa", nerifrån källaren!

Förresten, ännu en match, i New Jersey igen. Men jag vill ju inte dit! Och igår hade jag tydligen en familj från Virginia som ville prata med mig, men jag tackade nej. Fortsätter det så här så kommer jag ju sluta upp på planet på väg tillbaka till Sverige snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0