Tisdag - 22:a September - Ett År

I dag så körde jag från (norra) San Diego och tillbaka hit till huset i OC!!! Alldeles själv i bilen till på köpet!!! Nu börjar jag bli lite mer van tror jag, eller jag börjar känns mig mer säker!

Hey, btw i dag har det gått ett helt år sedan jag lämnade den svenska marken för mitt livs äventyr här i staterna! Ett år!

Vi kom även fram till min sista jobbdag nu ikväll med. Enligt mitt visa får jag bara jobba fram till den 21:a juni nästa år, men jag ska jobba två dagar till, för då slutar pojkarna skolan. Usch, jag blir typ deprimerad då jag tänker på det, att jag ska lämna det hära så snart! Vill inte! Serisöt, jag känner mig jätteledsen över det! Vill inte :-(


Kommentarer
Postat av: Viveca

wtf frida? Har du körkort? ;) Krams

2009-09-24 @ 07:46:13
Postat av: Frida

Eh ja det har jag ;P fast inte det Kalifornska än :P

2009-09-24 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0